Selskaber

 

 

 

 

 

Selskaber

På Atrium sammensætter vi arrangementer helt efter dine ønsker, som afvikles i vores intime rammer.
Vi modtager selskaber fra 12 -100 personer og stående receptioner eller lignende op til 150 personer.

Ved selskaber over 35 personer er der ikke yderligere leje på at reservere restauranten,
men under de 35 personer forbeholder vi os retten til en yderligere leje tilsvarende det manglende antal couverter.

ATRIUM – ROYAL

Er hotellets og vores daglige restaurant og lounge. Ønsker du at reservere ATRIUM til  arrangementer
mindre end 35 personer, er lejen 8000,-

Rosen suiten – ROYAL

Er hotellets selskabslokale med plads til 50 personer. Der er mulighed for at leje den tilstødende
lounge med til arrangementet.

Send os en forespørgsel på den givne dato med antal gæster og begivenhed, så sender vi et bud på arrangementet.

Send en forespørgsel

This post is also available in: English

Tanker

Tanker før festen

Antal gæster – herunder børn

Hos ATRIUM gælder betegnelsen børn de 3-9-årige. Ønsker børnene samme menu som resten af selskabet,
betales halv pris af menuen – vi laver også gerne en specialmenu til børn i samarbejde med jer.

Bordopstilling & bordkort

Bordopstilling er en individuel sag. Vi anbefaler derfor, at vi drøfter det i fællesskab, så finder vi sammen frem til den bedste løsning for netop dit arrangement. Endvidere aftales eventuelle farver, blomster, lys og bordpynt.

Ønsker du selv at præge bordpynten, anbefaler vi, at du afleverer pynten på restauranten med en udførlig fremgangsmåde senest dagen før afholdelse. Bordplanen og eventuelle bordkort skal også være restauranten i hænde senest dagen før afholdelse af arrangementet.

Borddekoration – Vi arrangerer gerne blomster til dit arrangement. Dekoration i årstidens farver starter ved 260,- pr/stk.

Selskabsmenuer

Lad os skræddersy dit selskab, så du får den bedste kombination af mad og vin inden for din budgetramme. Vores menuforslag er altid oplæg til inspiration. Har I specielle ønsker eller ønsker andre muligheder, er vi altid klar til at rådgive og udføre. Vi tager selvfølgelig også gerne specielle hensyn i forhold til f.eks. allergier, diabetiker eller lignende.

Vi anbefaler altid forud for arrangementet, at vi mødes til en samtale, hvor vi snakker alt fra menu, vine, afvikling m.m. igennem. Vi anbefaler menuer her på siden, men afholder også gerne en prøvespisning for jer, når der er endelig reserveret hos os. Prisen for sådan en middag er halvdelen af prisen på jeres arrangements couvert pris.

Vi anbefaler altid en vinmenu til jeres arrangement, men har I andre ønsker eller foretrækker I at vælge vine i vores vinkort, står vi altid klar med rådgivning. Ønsker du selv at medbringe vine koster de 390,- pr/fl.

Bar

Blød bar stilles op efter middagen og tages ned igen kl. 02.00
Ønskes der hård bar, kan der kobles spiritus flasker på blød bar for 750,- pr/fl
Cognac & Whisky kan tilbydes for 85,- pr/genstand. Flaskepris 950,-
Baileys og diverese likør tilbydes for 75,- pr/genstand. Flaskepris 750,-
Øl, 35,- / Special øl 50,- / Sodavand 30,- /
Snacks i baren 35,-

Vin – Aftales individuelt for arrangementerne. Vi har vine i alle prislejer og kvaliteter.

Tidsplan og arrangementets forløb

Toastmaster – Det er vigtigt, at jeres eventuelle toastmaster koordinerer arrangementets forløb sammen med den tjener, der er ansvarlig for jeres arrangement.

Ønsker I musik, band el.lign. skal det aftales med restauranten inden afholdelse. Forplejning af musikere mm har en estimeret forplejningspris på 250,-

Skal I bruge projektor eller andet udstyr, hjælper vi gerne med at opstille. Ønsker I at leje det af restauranten er prisen 250,-

De sidste mange år, har vi afholdt mange arrangementer af hver sin art. Det har naturligvis givet os en god ide om, hvordan forskellige tiltag til festen fungerer, men vi lytter altid gerne til jeres ønsker og gør gerne, det der skal til, for at netop jeres arrangement får det præg, I gerne vil have.

Hjemtransport-overnatning

Vi anbefaler, at I planlægger og overvejer, hvordan hjemtransport skal arrangeres. Vi har aftaler med taxa samt diverse busselskaber og står gerne til rådighed for en anbefaling.

Ønsker I overnatning, kan vi formidle kontakten til Hotel Royal, som vi samarbejder med.

Reservation og afbestilling

For endelig bekræftelse, forbeholder vi os retten til at opkræve et depositum svarende til halvdelen af arrangementsprisen. Depositum opkræves senest 3 måneder før arrangementet og er jeres og vores garanti for reservationen.

Aflyser I arrangement indenfor de 3 måneder tilbagebetales depositummet ikke. Aflyses arrangementet mindre end 1 måned før opkræves i alt 75% af arrangementets formodet pris.

Endeligt antal gæster skal være os i hænde senest 8 dage før arrangementet. Der afregnes en couvert pris på maden for gæster afmeldt derefter, fordi vores indkøb og bestillinger allerede er fortaget.

Vi tager forbehold for trykfejl og eventuelle prisreguleringer grundet sæson og efterspørgsel.

 

This post is also available in: English